بیمارستان آیت اله کاشانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
 واحد بهبود کیفیت و اعتبار بخشی
 
نام واحد : بهبود کیفیت و اعتبار بخشی / بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
 
رئیس واحد: خانم سارا تاج بخش
 
کارشناسان واحد :

کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار : زهرا کبیری                                                                  
 کارشناس بهبود کیفیت و اعتبار بخشی : بهناز حیدریان
کارشناس بحران : سعید طهرانی  
 
تلفن داخلی :

رئیس واحد : 2040
کارشناسان : 2373
 
موقعیت مکانی :

رئیس واحد : طبقه اول/ ساختمان  اداری / راهرو امور اداری  / سمت چپ / اتاق سوم
 اتاق کارشناسان :  فاز جدید/ طبقه اول / پژوهشی
 
 شرح فعالیت :

  •  هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در کل بیمارستان
  •  تدوین  و بازنگری برنامه استراتژیک بیمارستان با مشارکت تیم مدیریت و رهبری بیمارستان
  •  نظار ت بر پیاده سازی استاندارد های اعتبار بخشی ملی در  بیمارستان
  • مشارکت در طرح ریزی و تدوین برنامه ی عملیاتی در  کل بیمارستان
  • مشارکت در استقرار چرخه مدیریت بهره وری در بیمارستان  و پایش شاخص های مرتبط  با بهره وری
  • مشارکت در تدوین و ابلاغ برنامه های بهبود کیفیت و ایمنی بیمار و اقدامات اصلاحی لازم جهت دستیابی به اهداف عملیاتی
  • کسب اطمینان از جمع آوری داده های صحیح و مشارکت در تدوین وتحلیل شاخص های کلیدی عملکرد
  • مشارکت  در  فرآیند انجام رضایت سنجی از  بیماران و کارکنان  و استخراج نتایج شاخص جهت طرح در کمیته سنجش و پایش کیفیت به منظور ارتقا ء شاخص و  رفع نقاط قابل بهبود
  • مشارکت با صاحبان فرآیند در طرح ریزی اقدامات اصلاحی لازم به منظور ارتقا شاخص ها
  • نظارت  بر اجرای بازدید های منظم   مدیریتی و میدانی به منظور شناسایی نقاط قابل بهبود و موارد عدم مطابقت
  • مشارکت د ر پایش و ارتقای فرهنگ ایمنی بیمار و تذکر و یادآوری در خصوص موارد خارج از چارچوب و استاندارد به صاحبان فرآیند
  • محوریت  در هماهنگی و برگزاری جلسات تیم مدیریت و رهبری
  • مشارکت با صاحبان فرآیند در تدوین و بازنگری خط مشی ،روش اجرایی و دستورالعمل ها
  • طراحی فرآیند های اصلی مرکز بر اساس آخرین نسخه راهنمای اعتبار بخشی  ملی
  • شرکت در کلیه کمیته های بیمارستانی و ارایه نظرات موثر در جهت بهینه سازی فعالیت ها و حذف فعالیت های موازی  در بیمارستان
  • برگزاری خود ارزیابی در بیمارستان و گزارش نتایج خود ارزیابی و نقاط قابل بهبود به تیم مدیریت و رهبری  بیمارستان
  • مشارکت با تیم مدیریت و رهبری جهت پاسخگویی به درخواست ها ی سازمان های بالا دستی
  • آموزش مباحث مفهومی و کاربردی بهبود کیفیت به کلیه کارکنان بیمارستان به منظور جلب مشارکت آگاهانه و موثر آنها
  • نظارت بر تشکیل کمیته  های بیمارستانی 
  • انجام سایر   فعالیت ها طبق نظر مافوق
 
 
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1402/08/14
تعداد بازدید:
3378
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد ،خيابان پرستار ، بيمارستان آيت الله كاشاني
كدپستي : 8816758915   تلفن : 41-32264825 -038
دور نگار :  32228600 -038
پست الكترونيك بيمارستان :Kashani@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1402/12/29
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal