۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
فرايند رسيدگي به شكايات
روند رسیدگی به شکایات توسط واحد رسیدگی به شکایات( امور حقوقی )
 
 روند ثبت شکایات ، پیشنهادات وانتقادات  به صورتی که در فلوچارت بالا قید شده است صورت می پذیرد .
ثبت وبررسی شکایات بیماران توسط واحد رسیدگی به امور بیماران وواحد رسیدگی به شکایات صورت می پذیرد .
بعد از ثبت شکایات وشماره گذاری شکایات مراجعه کننده واخذ دستور پیگیری از ریاست یا مدیریت بیمارستان توسط واحد مذکور پیگیری و بررسی خواهد شد.
در زمان بررسی در صورت نیاز از متشاکی دعوت به عمل می آید ویا اینکه همراه باشاکی به صورت خصوصی دربخش یا واحد حاضر گردیده واز طریق مسئول بخش ومسئول واحد پیگیری لازم صورت می پذیرد .
درصورت اثبات موضوع که متشاکی قصور یا کوتاهی داشته با دستور ریاست یا مدیریت یامسئول رسیدگی به شکایات با ایشان برخورد خواهد شد وتذکرات لازم داده خواهد شد.
درصورتی که مورد پیگیری وقصور احراز نشد مراتب به صورت تلفنی به اطلاع شاکی رسانده خواهد شد .
در موارد خاص انعکاس شکایت به مراجع مافوق مثل سازمان نظام پزشکی ویا معاونت ودرمان و... محتمل است.
تاریخ به روز رسانی: 1401/09/22
تعداد بازدید: 4675
Powered by DorsaPortal